• Wycieczka do Pragi

• 10 maja klasy 6 b, 8 a i 8 b wraz wychowawcami wczesnym rankiem wyruszyły na trzydniową wycieczkę. Pierwszy punkt wyprawy to Skalne  Miasto w Czechach. Skały Adrszpaskie zaszczyciły nas piękną czystą przyrodą i magiczną wręcz atmosferą. Następnie udaliśmy się do stolicy naszych południowych sąsiadów. W drugim dzień wycieczki zachwycił nas spaniały klimat miasta, to efekt harmonii między sztuką romańską, gotycką, barokową, secesją i współczesnością. Zwiedzanie Pragi rozpoczęliśmy od Hradczan, czyli królewskiego wzgórza. Zobaczyliśmy  klasztor na Strahowie, Sanktuarium Loretańskie, uroczystą odprawę warty przed Pałacem Prezydenta, katedrę św. Wita z Kaplicą św. Wacława i Kryptą Królewska oraz Zamek Królewski. Po długim dniu pełnym wrażeń wróciliśmy do hotelu na pyszną obiadokolację oraz na zasłużony odpoczynek.
             Ostatni dzień zwiedzania zaczęliśmy od spaceru Złotą Uliczką do wieży Daliborka i dalej na Małą Stranę, która niegdyś była samodzielnym miastem położonym  u  stóp Zamku na Hradczanach, z pięknym rynkiem i kościołem św. Mikołaja. Następnie podążyliśmy przez Most Karola, aby wyruszyć w rejs statkiem po Wełtawie.  Była to wspaniała okazja, aby zobaczyć miasto z innej perspektywy i uwiecznić na zdjęciach widziane wcześniej zabytki. W godzinach popołudniowych ruszyliśmy w drogę powrotną.

• Dogoterapia

• Serdecznie dziękujemy Państwu Magdalenie i  Makaremu Nowakom za cudowne zajęcia z dogoterapii z pieskiem Pepą. Dzieci były zachwycone 🐕🐕‍🦺😃!!! Poniżej fotorelacja

• Konkurs

• 17 maja 2023 roku najmłodsza grupa przedszkolna "Pajacyki" brała udział w II edycji konkursu tanecznego w Miejskim Ośrodku Kultury w Olkuszu. Miło nam poinformować, że zajęliśmy II miejsce w kategorii wiekowej 3-4latki.

• Wygrana w konkursie

• W środę 17 maja odbył się III Powiatowy Turniej Wiedzy o Żywieniu w Zespole Szkół Nr 4 w Olkuszu. Uczennice naszej szkoły Marta Bieroń i Antonina Mittmann zdobyły I miejsce. Serdecznie gratulujemy!

• Brawo Zosia!!

• Miło nam poinformować, że uczennica klasy V B Zosia Tracz, trenująca na co dzień w klubie sportowym UKS Korona Olkusz- sekcja akrobatyki sportowej pod okiem trenera Marka Starczyńskiego,  zdobyła brązowy medal 🥉 na XXIII Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w skokach na trampolinie, która odbyła się w dniach 12-13.05.2023 r w Zielonej Górze - Drzonkowie. Zosia uzyskała również normę do Kadry Narodowej! Gratulujemy Zosi i trenerowi, życzymy dalszych sukcesów. Brawo !!

• Konkurs

• Świętujemy sukcesy! 10 maja uczniowie klasy III reprezentowali naszą szkołę w Miejsko-Gminnym Konkursie "W srebrnym Grodzie". Konkurs pod patronatem Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz obejmował cześć plastyczną i wiedzową. Uczeń klasy IIIA - Ignacy Piasny zajął III miejsce w konkursie wiedzowym o naszym mieście. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

• Powiatowy Konkurs Chemiczny o tytuł "Najlepszego Chemika"

• 8 maja 2023 roku odbył się Powiatowy Konkurs Chemiczny o tytuł "Najlepszego Chemika".

Organizatorem konkursu był Zespół Szkolno-Przedszkolny Integracyjny Nr 1 w Olkuszu.

Uczeń naszej szkoły Mateusz Bieda zdobył wyróżnienie w tym konkursie.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.